درباره وبلاگ


امید وارم اوقات خوبی را در این وبلاگ سپری کنین این وبلاگ دو روز در میون آپدیت می شود پس دوباره هم سربزین لطفا نظر دهید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 41427
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


عصر جوان دانلود گیمز
دانلود پوستر بازی کوچک ترینر و سیو بازی

 


هر چند بازی Ragdoll Cannon در ظاهر بسیار ساده و کسل کننده به نظر می رسد اما بر اساس شواهد و تحقیقات , این بازی از لحاظ سادگی بسیار اعتیاد آور بوده و کسانی که آن را تجربه می کنند ممکن نیست تا آخربازی از پشت سیستم شخصیشان دست بردارند ! در این بازی شما باید با ماوس نشانه گرفته و آدمک را شلیک کنید و به محلی که بازی مشخص کرده بزنید. بازی دارای ۱۷۰ مرحله گوناگون بوده که می تواند شما را ساعت ها سرگرم خود کند ! هر چند این کار خیلی راحت به نظر میرسد اما با کمی پیشرفت در مراحل خواهید دید که چقدر جذاب و سخت خواهد بود. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده مهیج و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : ۱۰٫۱۹ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir


 



جمعه 1 دی 1390برچسب:بازی کم حجم, :: 11:16 ::  نويسنده : علی ارکانی

 


greenvalley-hamidahira-1.jpg

اگر دلتان برای بازی های ساده ای که تنها با Mouse قابل انجام هستند تنگ شده ، پیشنهاد می کنم این بازی را حتما دانلود کنید . Green Valley از بازی هایی است که فقط کافیست آن را یک بار امتحان کنید تا از طرفداران پرو پاقرص آن شوید ! کافیست مرحله اول را به پایان برسانید تا به طور کامل با گرافیک شاد و روان بازی ، صدا گذاری جالب و غافلگیر کننده ، لذت انجام همه چیز فقط با Mouse ، بخش های مختلف بازی و با طراحی زیبای محیط بازی آشنا شوید .
Green Valley همیشه یکی از محبوب ترین بازی ها در نظرسنجی های مختلف بوده است و همین موضوع گویای سبک درگیر کننده و معتاد کننده ی بازی می باشد . وظیفه ی شما در این بازی آباد سازی مزرعه ی خود و چیدن میوه های درخت می باشد اما به طرزی لذت بخش و جالب . شما کافیست Mouse خود را روی میوه ها بکشید طوری که این مسیر انتخابی حداقل شامل 3 میوه ی یکسان باشد . مراحل ویژه هم در بین بازی قرار گرفته به عنوان مثال به مدت 60 ثانیه یک گله گوسفند از جلوی شما رد خواهد شد و شما باید با قیچی که در دست دارید پشم آنها را بچینید و با فروش آنها پول و ثروت کسب کنید . هرچه تعداد گوسفندانی که موفق به کوتاه کردن پشم آنها میشوید بیشتر باشد ، امتیاز و پول بیشتری دریافت میکنید .این بازی علاوه بر محبوبیت بالا در بین اقشار جامعه ، با دارا بودن گرافیک شاد و صداگذاری های جالب و متنوع ، و با داشتن سبک ساده ی خود ، برای کودکان نیز مناسب می باشد .

برای دریافت این بازی و دیدن تصاویری از محیط بازی و خواندن ویژگی های آن ، به ادامه مطلب مراجعه کنید .


ادامه مطلب ...


  

بازی همسایه جهنمی بازی جدید و ناشناخته ای نیست و اكثر افرادی كه به بازیهای كامپیوتری علاقمند هستند با نام این بازی آشنا هستند .این بازی بر خلاف تصور و ظاهر آن متعلق به گروه سنی خاصی نبوده و نیست و تمامی افراد در سنین مختلف میتوانند از این بازی شاد . خنده دار و بسیار مفرح استفاده كنند . داستان بازی در این خلاصه میشود كه شما در بازی در نقش همسایه مردم آزار ظاهر میشوید و باید هر چه در توان دارید به كار گیرید تا همسایه بدبختتان را اذیت كنید و عصبانیش كنید .

شما در طول بازی باید از چشم همسایه عصبانی مخفی باشید و دور بمانید و هرگز در حوزه دید همسایه ظاهر نشوید در این صورت كتك مفصلی نوش جان خواهید كرد و مجبور خواهید شد از ابتدای مرحله بازی كنید . در این بازی شما باید تا میتونید خرابكاری كنید مثلا از جوهر پرینتر در نوشیدنی همسایه بریزید و یا روی تصویر همسر همسایه خط های سیاه وحشتناك رسم كنید و یا كاری كنید كه همسایه توسط همسرش كتك بخورد و خیل از كارهای دیگر كه درون بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان كشف كنید كه باید با چه روشی همسایه بدبخت را عصبانی كنید .

بعد از انجام هر گونه عملیات مرد آزاری باید سریعا موقعیت را ترك كرده و مخفی شوید حال در زیر میز یا تخت خواب یا درون كمد و یا در اتاقهای دیگر به جز محل خرابكاری ! پس از گرفتار شدن همسایه در دام شما شروع به دادو فریاد میكند و خط كش مدرج كنار محیط بازی كمی پر میشود این خط كش نمایشگر میزان عصبانیت همسایه است و اگر بتوانید بطور مداوم همسایه را اذیت كنید این خط كش پر میشود و شما مدال میگیرید .همسایه در طبقات مختلف ساختمان و همچنین در اتاقهای مختلف حركت میكند و اگر شما را پیدا كند با كتك مفصلی از شما پذیرایی میكند . حتی در شروع بازی هم اگر همسایه شما را ببیند كتكتان میزند شاید بخاطر خاطره بدی باشد كه طراحان این بازی از كاراكتر تحت كنترل شما به مغز همسایه بدبخت القا كرده اند

این مجموعه شامل نسخه های اول تا پنجم از این بازی محبوب و پرطفدار است .

در نسخه اول و دوم چهره همسایه عصبانی و همچنین كاراكتر تحت كنترل شما عین هم طراحی شده اند ولی در نسخه های بعدی در هر نسخه هم چهره همسایه و هم خانم همسایه و همچنین چهره كاراكتر تحت امر شما تغییرات بسیار یافته است . در نسخه های دیگر بازی در برخی از مراحل همسایه كارمند یك اداره هست و شما باید درون اداره هر كاری علیه همسایه انجام دهید .تهیه این بازی بسیار سرگرم كننده را به تمام علاقمندان و همچنین تمام افرادی كه تا بحال بازی نكرده اند توصیه میكنیم .

برای دانلود و مشاهده تصاویری از بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 



ادامه مطلب ...


 


در این بازی ساده اما بسیار جذاب و سرگرم‌کننده که بصورت یک تا چند نفره قابل انجام است شما یکتانک را کنترل می کنید و باید با اندازه‌گیری زاویه و قدرت توپ تانکتان تانک یا تانک‌های دیگر را توسط تیر‌های گوناگون مورد هدف قرار دهید و امتیاز کسب کنید. یکی از ویژگی های جالب بازی آن است که بصورت شبکه‌ای قابل انجام است.

 

لینک مستقیم:دانلود


 

لینک کمکی


پسورد فایل: www.downloadha.com

 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب