درباره وبلاگ


امید وارم اوقات خوبی را در این وبلاگ سپری کنین این وبلاگ دو روز در میون آپدیت می شود پس دوباره هم سربزین لطفا نظر دهید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 41424
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


عصر جوان دانلود گیمز
دانلود پوستر بازی کوچک ترینر و سیو بازی

 


duke nukem دانلود نسخه جدید بازی استثنایی و خاطره انگیز Duke Nukem Forever 2011 XBOX 360

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند دانلود بازی نسخه جدید بازی استثنایی و سراسر خاطره Duke Nukem Forever که پس از مدتها انتظار و تاخیر! و سرو دست شکستن مردم بالاخره منتشر شد اما اینبار برای کنسول XBOX 360 و بزودی برای PC . در سال ۲۰۱۱ پس از مدت ها، بازی به مطبوعات نشان داده شده که ۹۰ دقیقه از ابتدای بازی را نشان می دهد. پس از انتخاب درجه سختی بین Piece of Cake (آسان)، Let’s Rock (متوسط) و Come Get Some (سخت) بازی آغاز می شود. بازی از جایی آغاز می شود که دوک (Duke) در دستشویی در حال ادرار کردن است! شما با فشار دادن دکمه RT در نسخه ۳۶۰ می توانید این کار را انجام دهید. پس از آن متوجه می شوید که زمین توسط موجودات فضایی مورد حمله قرار گرفته است. یک Multi-Rocket Launcher انتخاب می کنید و به داخل زمین فوتبالی می روید که یک Boss در آنجا منتظر شما است که در حقیقت از Duke Nukem 3D به بازی منتقل شده است. پس از شکست دادن او، بازی به یک صحنه دیگر، جایی که دوک یک کنترلر بازی در دست دارد، می رویم و متوجه می شویم که در حقیقت دوک مشغول بازی خود (همان نسخه ۳D) بوده که ۱۲ سال در دست ساخت بوده است!

پس از پایان بازی، دوک کانال تلویزیون را عوض می کند و به سراغ برنامه مورد علاقه خود به نام Damn It’s Late می رود که جانی اولنومن (Johnny O’Lenoman) مجری آن است. پس از نجات دنیا در نسخه قبل، دوک ثروتمند و خیلی هم معروف شده و حتی جوایز زیادی برای فیلم ها و موسیقی هایش برده است. او یک کازینو در لاس وگاس (Las Vegas) به نام Lady Killer دارد که در آنجا مقیم است. در پنت هاوس او همه چیز محیا است، ولی آدم فضایی ها چنین فرصتی را به دوک نمی دهند. آن ها به زمین بازگشته اند و اینبار قصد صلح دارند، دوک متوجه آن ها نمی شود، ولی در ادامه می فهمد که آن ها دروغ می گویند و دوباره به زمین آمده اند تا دخترهای زمین را بدزدند. در بازی نوار سلامتی شما Ego نام دارد، این نوار خیلی شبیه به سیستم سلامتی بازی های تیراندازی مدرن مثل Halo و Call of Duty کار می کند. اگر صدمه ببینید و مدتی از مبارزه دوری کنید، می توانید سلامتی خود را دوباره بازگردانید. می توانید این نوار سلامتی را با شکست دادن Boss Monsterهای بازی افزایش دهید. می توانید با کارهای عجیب هم این نوار را افزایش دهید، مثل امضا دادن به بچه ها و یا خود ستایی روبروی آینه و یا رسیدن حساب مجری های تلویزیون! در قسمتی از بازی که Art Museum هست، می توانید عکس های Duke Nukem های قبلی را ببینید و یادی دوباره از آن ها بکنید. پس از خوش و بش کردن با طرفدارها، باید به اتاق سری برویم که Duke Cave نام دارد  و . . . . ممنون از سایت پردیس گیم جهت ترجمه نقد بازی

 



ادامه مطلب ...


 


FEAR 3 دانلود بازی ترسناک و استثنایی F.E.A.R 3 XBOX 360

 

 

برای اولین بار از سایت های ایرانی سیب دانلود تقدیم میکند. دانلود بازی جذاب و فوق العاده زیبای F.E.A.R 3 برای کنسول XBOX 360 .داستان این بازی درباره Pointman و Panton fettel دو برادر با پیشینه ای تقریباً پیچیده هست. Point man شخصیت اصلی بازی اول بود، یک ابر سرباز که دستور داشت Fettel را بکشد.
Fettel یک نابغه بود که با استفاده از تله پاتی و قدرتی که داشت مردم بیگناه را قتل عام و قصابی می کرد. Pointman بدون توجه به رابطه خویشاوندی در پی کشتن Fettel بود. در این قسمت از بازی Fettel به شکل یک کالبد روح مانند! که همه جا با برادر خود است و علاوه بر کمک به برادر خود از او برای پیدا کردن Alma , شخصیت زن راز آلود کل قصه Fear ,کمک می خواهد. دلیل این کار معلوم نیست ولی به هر حال داستان دو نفره بازی را جذاب تر می کند. شما می توانید کنترل هر یک از دو شخصیت بازی را بدست بگیرید. در صورت انتخاب Pointman , همانند بازی قبل شما با اسلحه های نظامی و قابلیت کند کردن زمان برا ی جنگیدن با موجودات فرازمینی سروکار دارید. در صورت انتخاب Fettel شما نه تنها دید شبح گون و قرمز رنگ ترسناکی دارید, بلکه قابلیت هایی مثل پرتاب کردن دشمنان به اطراف از راه دور به طور موقتی و به دست گرفتن کنترل افراد و دشمنان برای استفاده از حرکات و حملاتشان را دارید.



ادامه مطلب ...


 


Brinkxbox36 sibdownload دانلود بازی اکشن و فوق العاده جذاب Brink 2011 XBOX360

 

دانلود بازی جذاب و فوق العاده اکشن Brink محصول سال ۲۰۱۱ برای کنسول XBOX360 که برای اولین بار از سایت های ایرانی میتوانید از سایت سیب دانلود با لینک مستقیم دریافت نمایید این بازی تا روزهای آینده برای نسخه PC هم در اختیار بازدیدکنندگان عزیز قرار خواهد گرفت.

Brink در قسمت داستانی از ابهامات زیادی برخوردار است. داستان اصلی بازی در شهر نسبتا کوچکی به نام The Ark رخ می دهد. این شهر که بیشتر به یک جزیره شباهت دارد، شهر بسیار مدرنی است و سراسر آنرا برج های بلند فرا گرفته است. وقایع Brink در سال ۲۰۴۵ اتفاق می افتد. Ark، در طی سالهای ۲۰۳۰ تا ۲۰۴۰ شهر مهمی محسوب نمیشد ولی کم کم با ساخته شدن شهرک های بیشتر، و پیوسته شدن دو شهر مجاور دیگر به آن، این شهر نیز جزء شهرهای مهم حساب شد و جمعیت آن نسبت به گذشته اش ده برابر گردید که این رقم تا مرز رسیدن به ۷۰۰۰۰ پیش رفت. با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن این شهر، عده ای به گوشه و کنار این شهر به قصد سکون، مهاجرت کردند تا کم کم، Ark نیز به یکی از شلوغ ترین شهرها معروف شد! بعد از مدت زمان چند سال، عده ای از ساکنان آرک ادعای استقلال کردند و قصد داشتند محدوده ی خود را از آرک جدا کنند. این گروه را در بازی با نام Security خواهیم شناخت. از طرف دیگر هم، گروهی برای مقابله با آنان بوجود آمد که آنها نیز با نام Resistance یا مقاومت معروف شدند. داستان Brink در رابطه با جنگ این دو گروه بوده و در طول بازی وقایع بسیار جالبی رخ میدهد. Brink دارای گیم پلی بسیار زیبایی است که قطعا هر کس را به چالش میکشد.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب