دنیای آهنی! پیش نمایش Armored Core V
 
درباره وبلاگ


امید وارم اوقات خوبی را در این وبلاگ سپری کنین این وبلاگ دو روز در میون آپدیت می شود پس دوباره هم سربزین لطفا نظر دهید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 477
بازدید کل : 41941
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

عصر جوان دانلود گیمز
دانلود پوستر بازی کوچک ترینر و سیو بازی
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:پیش نمایش, :: 23:29 ::  نويسنده : علی ارکانی

   سری بازی های Armored Core سال های زیادی است که توسط  استودیوی بازیسازی From Software ساخته و راهی بازار می شوند. تا کنون 4 نسخه اصلی و چندین نسخه فرعی از این سری راهی بازار شده اند و شماره پنجم نیز قرار بود در سال 2011 راهی بازار شود، اما با تأخیر مواجه شد تا علاقه مندان بتوانند در ماه مارچ این بازی را تجربه کنند. از آنجایی که تا عرضه این بازی کمتر از یک ماه زمان باقی مانده، بد نیست درباره این عنوان اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم.

 
 
 
Armored Core V چیست؟
 
بازی Armored Core V تا این لحظه آخرین نسخه از سری بازی های Armored Core است که توسط استودیوی بازیسازی From Software در دست ساخت است. این بازی نبرد بین ربات ها را به نمایش درمی آورد و بازیکنان در آن با استراتژی های مختلف مواجه می شوند که باید در مبارزه های مختلف  از آن ها استفاده کنند. در این بازی می توانید ربات های جنگی خود را به شکل های مختلف و دلخواه طراحی کنید. همچنین این بازی را می توانید به صورت آنلاین و آفلاین با دوستانتان بازی کنید. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی From Software بزرگترین تغییری که در این نسخه صورت گرفته، بخش آنلاین این بازی است. حتی اگر تنها بخش تک نفره را تجربه کنید و اصلاً به سراغ بخش آنلاین نروید، این تغییرات را در بازی احساس خواهید کرد. زمانی که وارد بخش آنلاین این بازی می شوید، باید گروه خود را انتخاب کنید. همه چیز بر مبنای همین گروه ها برنامه ریزی می شود و در طول بازی با قابلیت های هر گروه می توانید در مبارزه ها شرکت کنید.
 
 
 
چه تغییری در بخش آنلاین مشاهده خواهید کرد؟
 
زمانی که آنلاین باشید، تمام اطلاعات و رکوردهایی که بدست می آورید، در دنیای Armored Core V ثبت می شود. شما می توانید رکورد خود را در بین تمام بازیکنان این سری از بازی ها مشاهده کنید. در این بازی یک تجربه بزرگ از AC را در حالت آنلاین کسب خواهید آورد. در کنار این موضوع در بخش چندنفره امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت. به طور مثال می توان به این موضوع اشاره کرد که هر چقدر در بخش تک نفره قسمت های بیشتری را به تصرف خود دربیاورید، در بخش آنلاین نیز می توانید آمار گروه خود را بهتر کنید. این موضوع به این معنی است که اقدامات شما در قسمت تک نفره روی موفقیت کلی گروه شما در دنیای آنلاین تأثیرگذار هستند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که بزرگتر کردن قلمرو در قسمت آنلاین و تک نفره هدف اصلی این بازی نخواهد بود. گروه ها در این بازی می توانند به طور شخصی سرزمین های خود را گسترش دهند و قسمت های مختلف را بدست بیاورند. نه تنها می توانید به صورت فیزیکی به قسمت های مختلف امکانات اضافه کنید، بلکه می توانید این امکانات را در مرحله ها و مأموریت های مختلف استفاده کنید. اگر بتوانید از این آیتم ها به خوبی استفاده کنید، می توانید کاری کنید که تصرف سرزمین هایی که بدست آورده اید، برای دشمن کار بسیار سختی باشد.
 
 
 
آیا همچنان می توان ربات ها را شخصی سازی کرد؟
 
البته که می توان این کار را انجام داد. بیش از 500 آیتم مختلف برای شخصی سازی کردن ربات ها در این بازی وجود دارند که باعث می شوند ACV زیباتر از قبل شود. البته باید به این موضوع اشاره کرد که تعداد ربات ها در این بازی کمی کمتر از سایر نسخه های قبلی شده است. From Software درباره این موضوع می گوید که دلیل این کار، کاهش حجم فشار به بخش آنلاین بوده، چرا که تعداد بسیار زیاد ربات ها باعث به وجود آمدن مشکلاتی در این قسمت شده بود.
 
 
 
این عنوان در چه تاریخی راهی بازار می شود؟
 
این بازی در اواخر سال 2011 در کشور ژاپن عرضه شده، اما نسخه آمریکایی و اروپایی آن با تأخیر مواجه شده و در ماه مارچ سال 2012 راهی بازار می شوند.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب